Sunday, April 20, 2008

Om Jag Haft En Fitta...

Bebe: ...You guys still wanna go ice-skating after school?
Wendy: Oh, no, that's okay Bebe. You might trip and then we'd be sucked into your huge gaping vagina like ants into a vacuum cleaner.

Asså jag har precis konstaterat att jag haft sex med hela åtta personer sen min debue och jag snittar då 5,3 personer / år eftersom det var lite drygt 1½ år sedan jag debuterade. Skulle nu besuttit en fitta hade jag kanske ansetts lösaktig, särskilt då jag inte varit ihop med en enda av dessa personer eller inte varit ihop med de när jag haft sex mer personen ifråga. Asså säger inte detta för att skryta eller något utan mer bara konstaterar att bara för att jag är född som man så ser generellt inte samhället ner på mig för att jag haft många sexpartners snarare skulle det kunna te sig tvärtom. Det känns bara så oväsentligt, varför bry sig liksom ?

No comments: