Thursday, April 17, 2008

Dyrt Är Inte Nödvändigtvis Bra...

Var på Press Stop igår som ligger på baksidan på samma hus som Shock ligger, hur som helst så gick jag där och tittade efter något som kanske kunde vara intressant, visste inte riktigt vad jag letade efter men när jag väl hittade det så skulle jag veta. Mycket riktigt hittade jag något och det var först Mōdart och innehöll något som jag fann intressant, nämligen detta »»

Hade även tidigare fått syn på den bra mycket dyrare svenska tidningen Cap & Design som kostade 80 kr mer än Mōdart och hade väl någon liten sak som var intressant Mōdart. Tyvärr verkade den vara så mycket mer än den egentligen var.

Nu skall jag ta mig en bit mat och invänta min gode vän Charles så skall vi sitta och avnjuta några riktigt goa Twin Peaks avsnitt.

No comments: