Monday, March 31, 2008

Vad Vill Ni Lars...?

Nu ringde någon snubbe från ByggMax i Bäckebol och ville att jag skulle komma på någon jobbintervju, asså visst det är jätte bra men just nu fruktar jag att alla jobb jag sökt kommer ringa mig inom kort och så kommer det bli så att jag har tackat ja till fem olika jobb plus att jag har tre jobb sedan innan, usch ! Det blir jobbigt nu, fan. Kan jag bara inte få någon som säger till mig att, här har du ett heltidsjobb så jag slipper tänka. Börjar bli lite trött på att försöka planera in alla mina jobbdagar hit och dit och ändra fram och tillbaka, jag vill ha lite lugn och ro och lite struktur i min vardag. Så bra att jag bara klagar när det typ regnar jobb och jobbtillfällen över mig, det jag behöver göra är hålla mitt lilla huvud lite kallt och sen är det bara för mig att välja och vraka.

No comments: