Friday, March 21, 2008

Död Åt Topsy, Död Åt Wolf, Död Åt Alla Lederhosen...

Det var nog ganska gött att Brynäs vann idag mot Leksand med 3-2 och nu har vi två raka segrar och leder kvalserien.

Blev till att gå upp ganska sent idag, var riktigt riktigt jävla seg efter gårdagen då jag hängde större delen av dagen med Tove, Daniel och Karl. Blev att man kom hem vid 3-tiden och jag var ganska sliten efter att ha sovit endast 6 timmar natten innan och varit vaken sedan 7 på morgonen.

Var lite duktig förut idag när jag satt och tittade på hockeyn jag tog mig ICA och köpte mig lite godda dock så blev det inte så mycket jag tänkte mig och jag tog bara, 175g Ostbågar, 200g Chips och en 100g Chokladkaka. Skulle tagit mig en lite cashewnötterpåse också men hittade ingen som tur var.

* Lars Likes Goatboy...


Jag var också lite duktig då jag inte åt upp varken chipspåsen eller den påse med ostbågar i, är väl hälften kvar (förhoppningsvis mer) dock blir det ju lika mycket som om jag skulle ätit en hel påse men men försöker hitta det positiva i det hela. Jag har även brutit mitt löfte lite halvt då jag sa att jag inte skulle raka mig före festen men jag har trots allt kvar en go goatee som jag tycker funkar riktigt bra.

Nu skall jag titta på Robocop.

1 comment: