Sunday, March 16, 2008

Lite Mer Youtube Filmer...

Jag hatar korta trailers och där av namnet I Hate Short Trailers på denna lilla kortfilm. Eftersom jag hatar korta trailers som bara består av massa osammanhängande och tanken med denna film var att jag skulle göra massa fula små klipp som inte hade något med varandra att göra och sen lägga på någon ful röst och promota hela skiten men så blev det inte.



Denna heter Mitt Liv Som Kamera och visar hur min kamera har det i sin vardag.



Denna heter Eating (Disorder) och skulle egentligen haft två vinklar på denna när jag filmade allt men efter inspelningen så skulle jag ta ner min webcam och det sket sig så endast ljudet blev sparat av någon jävla skum anledning.



Denna heter Disken Som Inte Var Min och handlar väl mest om att jag har ångest över en disk som står i köket som dessutom till mesta dels inte är min, inte för att jag eller min sambo (han är väl egentligen min kombo men vem fan bryr sig ?) brukar dela på disken men hur som helst så kände jag mig illa tvungen att diska upp allt för det störde mig massor.

2 comments:

"Pooptroop" said...

hahaha "trailern" var störtskön

Tomten0 said...

Tack tack, skulle kanske gjort den lite längre och jobbat med den lite mer men jag har sånt jävla dåligt tålamod och vill att allt skall gå så fort som möjligt.