Friday, March 7, 2008

Chips El Chokladé...

Vad skall man säga ? Jag har länge funderat på hur chips och choklad skulle smaka som en, har ju testat att käka chips och choklad samtidigt och det var ju gott men hur skulle det bli om jag smälte choklad tillsammans med chips och käkade ? There was only one way to find out... Så det blev till att värma chipsen och chokladen i en skål i micron, inte svårare än så. Det jag tog var schwiezernöt och sour cream chips, kan bara säga att var försiktig när ni tar ut skålen för den blev jävligt varm på grund av att det tog lite tid att smälta chokladen, sen var det bara att ställa in i frysen och vänta tills det stelnade för att det inte skulle bli så kladdigt. Det jag kan säga är att det smakar väldigt mycket och att det var nog första och sista gången jag gör detta, man mår ganska illa av att äta det och det känns fruktansvärt onyttigt.

No comments: