Tuesday, March 4, 2008

Kuddkrig...

Läste för någon dag sedan i Metro att någon hade bevittnat ett KuddkrigYoutube, jag vill ha ett och jag vill få med mig så mycket folk som möjligt och bara ha det i typ Vasa Parken eller någon annanstans. Självklart så får vi lösa så att man inte skräpar ner eller flyger på andra oskyldiga personer som inte medverkar i detta Kuddkrig, vill även också filma allt och det bästa ifall man haft flera stationära kameror och någon som springer runt med en där det är action. Vilka är med mig ? Rösta och hör av er.

Satt och funderade på ifall det var något mer som jag inte fått sagt eller fått gjort och det är det, det är en uppföljning på How To Win An Argument men den får komma en annan dag. Orkar inte sitta och rita just nu känner jag, har nog även lite text att skriva över från min svarta lilla älskling men det får nog också bli en annan dag, är riktigt trött. Ha tålamod, jag är stressad.

2 comments:

Anonymous said...

jag är med!! det låter grymt kul! säg bara till lite i förväg så jag kan planera resa :)

Tomten0 said...

Det hade varit bäst om jag lyckas planera ihop något tills du kommer ner men vet inte, tiden är knapp.