Saturday, March 8, 2008

Bad, Jobb & Fot...

Shit, varit vaken länge i dag. Hela 12 timmar, gick upp åtta imorse för att kunna hitta käka och dra och simma med syrran som gick så där för det var såå jävla tungt att simma i dag, kanske beror på att jag inte simmat på en vecka sen efter det blev det att dra till jobbet.

Det jag inte förstår mig på är människor som inte kan tacka för saker och ting, utan bara gnäller och bara skiter i att visa någon som helst uppskattning när man gör snälla saker. Det var så att jag satt och käkade precis innan jag började och så kom någon in som uppenbarligen inte mådde bra (festat för mycket) och vi började väl små prata lite och så skulle hon försöka få i sig något och gick fram till godismaskinen för att hitta något ätbart där och då så säger jag (snäll som jag är) att hon får gärna få en hel fryst pizza av mig, sån liten halvrund sak, inte panpizza men typ lite lunchaktigt för jag hade trots allt 3 stycken och tänkte vara en god medmänniska.

Går och hämtar den och hon slänger in den i micron och vi fortsätter väl prata lite smått och sen när den väl är klar efter lite om och men så frågar hon hur jag kan äta sån här skräpmat, precis när hon skall sätta sig och äta sin bit som hon fått av mig. Jag förklarar att jag inte haft tid och ork att fixa mat och köpte de imorse för att ha något att äta. Hur är människan funtad egentligen, bara otrevlig och otacksam. Senare så går jag på henne precis innan vi skall på börja passet och hon ser lite halvdeppig ut och jag frågar lite glatt hur det går för henne, hon svarar tillbaka att det går ganska dåligt eller något i den stilen och bara traskar på utan att ens fråga tillbaka eller ge mig något som helst intresse. Vad är det med folk ? Jag försöker bara vara trevlig men det tycks ju fan inte vara uppskattat alla gånger, jävla fittor ! Ni är inte värda mig eller mitt glada humör. Sånna typer av människor borde fan inte få finnas.

1 comment:

Anonymous said...

men bra! som att hennes ursprungliga lunchidé (godis eller dylikt) hade varit bättre...suck.