Thursday, March 13, 2008

Hemsida Punkt Någon Ändelse...

En kompis tyckte att jag borde regga en .net adress eller dylikt för mina bilder och jag sitter och funderar på vafan jag skall ha för namn på sidan och vad för ändelse jag vill ha. Hittils har bara min konst legat i en mapp som heter My Life och här på bloggen så kan man hitta allt jag ritat genom att klicka på labeln My Life men den adressen är Ganska upptagen, samma sak med Tomten dock så finns Konstfabriken.net tillgänglig och jag funderar fan på ifall jag skall regga den.

Hade en kortare diskussion med Charles och verkar bli en Konstfabrikk.net istället eller rättare sagt det blev det. Lär väl ett tag innan jag får någon riktig ordning på det hela men när den väl är klar så är det tanken att bara mina bilder kommer ligga där, kommer väl säkert lägga upp de här också men där så kommer man kunna hitta alla.

No comments: