Friday, March 28, 2008

Too Fucking Tired...

Jag är bara för trött varje dag för att orka skriva något, vanligtvis brukar jag liggar på runt 80 inlägg i månaden nu kommer jag väl hamna på runt 60 stycken. Det är såå mycket som jag bara inte orkat ta upp, är inte van att jobba och vara så aktiv jag har varit det senaste. Med tanke på hur det var i höstas så är detta fan insane och jag får hålla med Arlene om att man det är tider man saknar när man satt och snackade en massa skit på något café i stan och hade ångest över tentan som skulle komma eller den som var. Får försöka ta och styra upp en filmkväll med gänget, bara titta på en massa gammla klassiker för att få en liten känsla av nostalgi över den tid man läste filmvetenskap tillsammans. Asså något har verkligen fakkat ur på min poll, 53 Personer ! har röstat på de.

No comments: