Saturday, March 8, 2008

Det Är Bättre Att Ha En Stump I Dippen, Än En Stock I Röven...

Försökte byta namn på min Blogg men kom inte på något bra namn, eller inte något som jag tyckte passade in. Bytte dock undertexterna och förut var det, "Comedy’s A Dead Art Form. Now Tragedy, That’s Funny." - men nu är det, "God Is A DJ And By God I Mean Me".

Borde nog gå och lägga mig med tanke på att klockan är nollnoll:elva och jag skall ta vagnen härifrån nollnio:fyrtioåtta för att kunna dra och simma i morgon med syrran, var ett litet tag sedan jag var och simmade och jag behöver verkligen komma iväg. Måste köpa mig käk till morgondagen också, skall trots allt jobba från tolv:nollnoll till nitton:nollnoll i morgon. Fan jag sitter här och stör mig på att jag skriver rätt, det är trots allt i morgon och inte imorgon men det funkar att skriva båda enligt wikipedia.

No comments: