Sunday, March 9, 2008

Foten & Jobbet, Vad Annars...?

I Dag Hatar Jag:

* Min fot - Den värker och är dum, låter visserligen den aldrig vila ordentligt.
* Mitt jobb - Det är svårt att sälja och jag vill göra något som känns mer produktivt.
* Mitt självförtroende - När man inte säljer mår man mer skit, när man säljer mår man bra men det håller aldrig i sig för man säljer inte tillräckligt ofta.

Jag borde kanske gå och kolla upp min fot, alternativt bara försöka låta den vara ett tag så den får vila och må bra.

Skall jobba imorgon, inte så jävla sugen med tanke på att det gick skitdåligt i dag och man känner bara sig usel för att man inte kan sälja något. Lyckades nog med mitt första sälj i dag och med det menar jag att jag lyckades övertala någon att börja prenumera på tidningen Fokus istället för att bara prata med någon som redan var helt såld på den. Visserligen var detta nice men det var rikigt trög och svårsålt idag, det tär fan jävligt mycket på en. Verkar som om de andra som jobbar har lättare jobb, fattar varför inte vi nybörjar fick de istället och att de satte lite mer erfarna på det lite svårare projeket.

Vafan är det med alla jävla tråkmånsar som inte vill vara med på Kuddkrig ? Det är fan riktigt jävla illa ! Sluta Vajna !

No comments: