Tuesday, March 4, 2008

Jag Hatar (Fortfarande) Mig...

Jag har fått ätit,
Jag har fått avreagera mig lite,
Jag har fått dödat lite hjärnceller,
Jag är lite mer lugn nu.

Det är inte den faktiska summan av ca 2500 kr som kan bli svårt att få tillbaka utan just själva saken att jag ännu en gång lyckas göra något alldeles förhastat och det slutar med att man får betala riktigt rejält för sin idioti. Det är ju indirekt inte mina pengar eller hur man skall säga så det känns ännu värre men får väl försöka göra något åt det hela, själa det på tradera på något sätt. Först bokar jag ju in flygresan ner samma dag som festivalen sen så får jag reda på att jag inte ens behövt köpa biljetten till festivalen eller till flyget dessutom tog jag inget avbeställningsskydd för det kostar ju pengar. Jag har kanske chans att sälja min festivalbiljett men jag kommer säkert gå miste om lite drygt 2000 kr och allt detta för att jag är en stor idiot. Man lär sig av sina misstag sägs det, jag tycks dock aldrig göra det.

No comments: