Tuesday, July 29, 2008

Vi Vill Inte Va Bevakade Av FRA...


För att visa stöd i FRA-problematiken så väljer jag även att publicera det dokumet som fått Henrik Alexandersson att bli JK-anmäld av FRA.

Dokumentet visar att FRA inte bara avlyssnat svenska medborgare, utan dessutom lyssnat i kabel trots att det varit strikt förbjudet (taget från Piratpartiet.se). Så jag som många andra runt i landet (publicerar bloggare FRA-dokument, DN.se) väljer att stötta Henrik och visa att våran kritik aldrig kommer att tystna gentemot FRA och den lag som hotar allt som heter privatliv. De kan inte tysta och stämma oss alla, visst kanske inte har så mycket att mer att säga än de redan som sagt men jag kan fortfarande visa min sympati genom att visa detta på min blogg även om inte en enda kotte läser skiten. Mer bloggar som visar misstycke hittar ni lite längre ner:








http://frapedia.se/wiki/HAXHemligaDokument#H.C3.A4r_finns_lista_.C3.B6ver_sajter_som_publicerat_dokumentet

No comments: