Friday, July 25, 2008

Mitt Hår, It's A Hate And (Love) Relationship...

Min mössa... den är för evigt borta eller typ, jävla Benjamin som jag lånade ut den till en kylig kväll / natt för han inte kunde hitta sin efter en fest hemma hos mig och nu så har han typ slarvat bort den eller något *gråter inombords*. Detta har naturligtvis inget med namnet på detta inlägg men satt och letade efter någon bild som skulle visa hur jag skulle vilja se ut men när jag såg bilden så blev jag inte särskilt sugen på att raka mig, visst är det gött att slippa håret men det tar ju sån jävla tid innan det växer ut igen tyvärr. Har varit flera kvällar nu som jag funderat på att bara raka av mig allt men det tar emot, dels för att jag gett ett löfte men mest för att jag har ju sparat ett "jävla tag". Kanske behöver skaffa mig en "frisyr", har typ bara haft en förutom att det "växt ut" och varit snaggat och de var en tuppkam. Någon som har ett förslag på vad jag kanske kan skaffa mig ? Helst skall det vara "kostnadsfritt".

No comments: