Monday, July 7, 2008

Ehm, Ah...?

Blev lite fundersam över om mitt månadskort gällde fortfarande men konstaterade att det skulle göra det och att jag skulle sluta tänka på det. Dock hände det något konstigt när jag klev på bussen och lade min plånbok emot läsare, nämligen inte ett jävla skit. Tänkte att det kanske var fel på den och testade på nästa och samma resultat där, ingenting. Insåg då att det kan vara händigt att ha med sig kortet ifall man skall färdas på Västtrafiks bussar och vagnar. Det låg nämligen hemma för jag tagit ur alla "onödiga" kort när jag skulle till Arvika.

Undra om jag är ledig imorgon som "vanligt", hade varit gött. Kanske kan få lite saker uträtt då. Hoppas Nicklas gillar lägenheten som han tittar på, vet att han inte är jätte förtjust i Kortedala men hade ju varit "roligt" för hans skull ifall han fixar en lägenhet också.

No comments: