Saturday, July 26, 2008

Slutbyggt...

Blev visst inte så mycket byggt i Lerum, eller åtminstone inte för min del. Hade redan känningar igår ovanför högra bröstet (har sträckt mig eller överansträngt mig) och idag är det fan värre, riktigt jävla stel och hela kroppen värker. Är skit seg, trött och vill bara helst sova men det blir bara så fel när man tittar ut och himlen är blå och solen skiner, det jag egentligen borde göra är att gå ut och röra på mig.

Undrade varför mina axlar, skuldror och min rygg var varm igår och insåg det sedan när jag skulle gå och lägga mig, var illröd... jag hade bränt mig ganska gött, antagligen det jag känner nu idag. Det som jag behöver göra är bara att röra på mig och värma upp lederna men jag orkar bara verkligen inte *pust*. Får ta ett varmt bad och hoppas att jag känner mig lite bättre, bästa hade varit ifall jag kunnat dra och bada med någon, förhoppningsvis är det lite svalt i vattnet (håller tummarna) så man vaknar till när man hoppar i och nej jag känner inte för att ta en kalldusch, det är plågsamt och riktigt plågsamt just nu. Bättre att bli täckt av vatten på en gång än att bara få det lite här och där under en period. Någon... ring mig och kom hit nu jag behöver vakna till.

1 comment:

Sys said...

Har du tid imorgon kan du komma hit och bada