Friday, July 11, 2008

The End...

Jag förstår inte vad problemet är ? Vår relation har varit död sedan länge, den rann ut i sanden och det skedde väl två menlösa och misserabla återupplivningsförsök men inse den är död. Jag har gått vidare, jag får inte ut något mer av att umgås eller prata med dig, så är det bara. Det finns inte så mycket mer att säga om det men ändå så försöker du inflika att jag inte känner dig och på så vis omöjligt kan veta om jag vill fortsätta lära känna dig. Vafan var det om ? Visst att jag kan vara luddig och svår att förstå ibland men jag kan nog fan inte gjort detta tydligare. Spelar det någon roll om vad som har ändrats, vem som har gått vidare, vem som sagt vad, jag får inte ut något som helst av att prata eller umgås med dig så varför skall vi då försöka fortsätta hålla ett spel för gallerian ?

Vad skulle få dig att förstå ?

Det är slut,
Jag har tröttnat,
Jag vill inte prata med dig mer,
Jag vill inte träffa dig mer,
Det skulle bara vara slöseri med tid,
Ingen av oss tjänar något på att fortsätta umgås,
Det är bara ett faktum,
Måhända att det är trist,
Det är slut,
Finito...

No comments: