Tuesday, July 8, 2008

Ett Ytterligare Försök...

Tänkte att jag skulle försöka göra ytterligare ett tappert försök på listan över folket. Kom ju en bit men det blev aningen svårt att fortsätta kände jag, behövde en paus och återhämta mig från det hela men nu är jag "på fötterna" igen och redo att skriva av mig. Har ni förövrigt missat mitt förra inlägg så ligger det här, http://tomten0.blogspot.com/2008/07/ett-nytt-frsk.html - bara att klicka på länken.
Thimmi - Min fråga är när vi kör någon liten filmkväll, helst någon slags dokumentär av något slag eller dylikt för du verkar alltid ha sett så många sköna filmer och dokumentärer som ofta ligger helt i min smak. Vi får fan styra upp något snart.

Olof - Jag vet inte vad som hände med våra tv-spelskvällar, jag vet inte vad som hände med vårt lilla musikprojekt men det enda jag vet är att jag vill fan komma igång igen, det var fan riktigt jävla länge sedan något skedde. Även om vi var på Arvika så sågs vi knappt, det är fan inte bra.

Nicklas - Vad hände med Absynth ? När kommer det igång igen ? När blir det några goa konserter vi kan dra på ihop ?
* Konstpaus igen, asså det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Detta skulle bli en lista till och om de folk jag inte sett och pratat med på riktigt länge, det känns som om det blir typ om alla jag känner nästan. Fast om man tänker till så har jag inte direkt umgåtts särskilt mycket med folket på nästan 2 månader eller mer så ah... kanske är ganska legimiterat ändå ?
Amanda - Har du tappat bort dig själv i Europa eller ? Fan när blir nästa krogrunda ? Det var riktigt trevligt förra gången, kanske kan nalla med oss lite glas denna gången. Vi får försöka styra upp någon go grillning på något berg eller bara dra och bada med gänget.

Klara - Blir tyvärr inte din "granne" trots allt men du kanske får "sällskap" av Nicklas istället men får komma och hänga hos dig ändå, är ju fan ändå inte så jävla långt att ta sig till Kortedala. Vad hände med våra fikor ? Har de dött ut eller vad ?

Tull - Min käre raggarvän när skall vi sitta hemma hos dig, dricka öl och komponera vackra låtar som involverar pöjkar, oldsmobiler och brudjävlar ?

Charles - Vad hände med våra marathon filmkvällar ? När sitter vi och sträck kollar någon riktigt go serie tillsammans ? I helgen förhoppningsvis men det känns inte tillräckligt snart. Det var allt förlänge sedan vi var ute och gjorde stan osäker genom att kläcka ur oss ickepolitiskt korrekta kommentarer och skämt på spårvagnen (det går en mordvåg genom Storbrittanien, folk faller offer för kniven).
Hoppas ingen kände sig utelämnad, tror jag fått med de personer som jag faktiskt inte umgåtts med så mycket på senaste tiden och som jag känner att jag negligerat på ett eller annat vis och om ni nu så känner att ni borde vara på denna lista så hör av er för det finns något som heter minne vilket jag har en stor avsaknad av så var barmhärtiga. Jag har en disk väntandes på mig i köket...

1 comment:

Anonymous said...

Hej Larsan!
Vad som hände med Absynth är helt enkelt att vi tröttnade på att köra klubben på Röda Sten för att det alltid ställdes till med massa djävulsskap som fick mig och Pjär att stå i dålig dager för alla besökare. Sen att det är ägarbyte är ännu en anledning till att vi söker ett nytt ställe att härja på. Håll ut!
Och gällande konserter, så är det bara en så simpel sak som att det är inget intressant att se live i Gbg än så länge. Men Olof ska ju lira live i slutet av månaden, ska vi dra och stampa till det? :>

Kram,
Niklas