Saturday, July 19, 2008

Lars Är Lite Impulsiv (1)...

Då var man på väg till Falun eller snart i alla fall, skit länge sedan jag var så här långt upp i landet. Skall bli skoj att träffa Madde, det var ett litet tag sedan. Asså det galna med allt detta är att jag verkligen inte brukar vara så här impulsiv. Tänkte att det var lika bra att ta chansen när den visade sig. Jag är ledig tre dagar, varför inte dra till Falun ? Lär ju bli så buttad i Guitar Hero så det inte finns. Har spelat ett fåtal gånger och då gick det väl så där bra (gick bättre än väntat, blev dock ingen "battle").

Jag hatar dig och du förtjänar att dö. Du är korkad och trur du vet något, mycket fick sin förklaring när jag hörde att du gått ur 9:an. Att först konstatera att det är synd att miljöpolitiken kommit i skymundan på grund av FRA-lagen och dess diskussioner, fakk miljön den finns kvar (ett bra tag till) men det kommer inte vårat privatliv göra om det fortsätter i den här takten. Du konstaterar även att vindkraften är den bästa lösningen ur miljösynpunkt, den ger ju fan inte ett skit. Det finns bra mycket bättre lösningar, kommer dock inte ihåg vad de går ut på men skit samma det är inte jag som är miljönissen (jag ville bara så jävla mycket mörda människan).

Är i Hallsberg, skall vänta där i en timme och sen blir det att åka tåg i drygt 2½ timme.
...fortsättning (följer)

No comments: