Sunday, July 20, 2008

Arbetskamrater (Typ)...

Nu i helgen har jag jobbat på ByggMax ute i Kållered för det varit lite kaos där. Kan först konstatera att jag är lite avis på deras mycket större brädgård, hade varit lite goare med mer utrymme och extra lager för att stuva virke och dylikt, vi har fan jävligt lite. Dock så kan jag knappast säga att deras lokaler inomhus är så lockande, vi har ett goare fikarum (mysigare) sen så är deras handdatorer fukkade eller deras system så hela dagen idag fick allt skrivas för hand vilket tog ett tag att slå in. Fick lite inspiration till vad som kunde göras hos oss för att förbättra vår situation lite men glömde mina arbetskläder i Lerum där pappret låg så ah... mest avundsjuk är jag nog på att de har bra jävla mycket trevligare kunder än vad vi har hos oss, våra är fan riktigt dumma i huvudet och otrevliga jämfört med deras.

Skall bara konstatera en enda sak till, när jag var på väg hem så åkte jag bakom Nicklas hela vägen ända till efter motet vid Ullevi och jag antar att han såg att jag skulle svänga av och han satte uppenbarligen på varningsblinkersen för att tacka mig för att jag hoppat in och hjälpt de och jag måste säga att det värmde. Dels för att han visade uppskattning, visserligen sa han det innan till mig och så men ändå samt att jag är lite mjuk för god trafikvett och moral eller vad man skall säga. Så som att gör man något som underlättar någon annans trafiksituation genom att lägga sig in i vägrenen för att underlätta en omkörning så skall man blinka vänster och höger alt. sätta på varningsblinkers för att visa sin uppskattning (man kan du blinka tillbaka med heljus ifall man vill visa extra god sed).
Dj Krush feat. Twigy & Rino - Kiro (Vib Mix) - Nice Japansk Rap

No comments: