Saturday, July 26, 2008

Inte Nu, Okej...?

Du kan väl skälla på mig sen ?















Till mitt försvar så har jag faktiskt lagat mat, lite överdådigt med majs kanske men jag det ändrar inte faktum att jag har lagat mat. Dock behöver jag gå till ICA och fixa mig lite taco mix eller vad det nu heter för att det skall få en riktigt feel för min sån liknande krydda tog slut så jag låter maten stå och så värmer jag upp den igen och bara drar på lite "tacokrydda" så kommer det säkert bli utsökt. Det var två ägg, 300 g majs (tror jag), en röd paprika, 4 champinjoner och ca 400 g köttfärs. Jag "steker upp" allt utom köttfärsen i en enda stor röra och kryddar lite och när det verkar okej höser jag i köttfärsen och låter den stekas upp för att krydda lite mer och sen är det typ bara att servera och hoppas på det bästa.

5 comments:

Sys said...

Oooh, vad jag kanner mig traffad < ler > Tanker bara pa ditt basta, men det ar ju tur att du tycker om Gorbys < ler lite till >

Hoppas du far nagon < ordentlig > mat ikvall!

Tomten0 said...

Det skall du göra, frågan är bara vad som är mest onyttigast att knapra piroger i en hel vecka eller röka i en vecka...

Sys said...

oooh!!! Den var lag!

Tomten0 said...

Don't be messing with my gorbys, all I say.

Å andra sidan så kanske man behöver vara lite låg för att komma åt lite ?

Sys said...

< hmm > Vet inte riktigt hur jag skall tolka det dar...