Monday, July 14, 2008

Det Här Kändes Ju Lyckat...

Det här kändes ju lyckat...

Det var i alla fall oerhört trevligt idag, lagade mat med Nicklas för att sen sitta på balkongen och gassa i solen med Simon och Nicklas. Det var fett nice skall ni veta, gick till videobutiken för att se om de hade något att erbjuda (shit va vilsen man kände sig) slutade med att vi gick till ICA, jag köpte upp halva deras "godis reserv" och åt knappt något när vi väl satt och tittade på OZ (hade helst velat titta på Full Metal Jacket), får väl försöka titta igenom de tre säsonger jag har med de så man kanske kan vara lite social med de. Detta var typ första ordentliga dagen vi hängde alla tre sedan Simon dök upp och bosatte sig på min soffa för en och en halv månad sedan.

För att återgå till början av denna historien, klockan är väldigt strax ett och jag skall jobba nollsex:nollnoll imorgon. Vet att det bästa är att sova oavsett om det bara gäller någon timme men har liksom gått över gränsen för länge sedan så ah... det blir lite svårt så.

Det enda som hindrar mig är att jag inte vill "hänga ut" folk, det kan tas på olika sätt ifall man berättar saker som de inte vill skall komma ut eller känner sig bekväma med att andra får läsa om. Även om det bara handlar om känslor jag har för de eller dylikt. Hade ju velat vara så rättfram som möjligt men men måste ju värna om mina kära vänner också.

Går jag och lägger mig nu får jag cirka tre timmars sömn, inte så jävla välplanerat från min sida. Å andra sidan så har jag fått ätit ett riktigt mål mat idag, umgåtts med kompisar och inte direkt behövt bekymrat mig om "omvärlden". Så jag ser det nog hela som någon slags vinst trots allt, jag har tagit det ganska lugnt i helgen ändå och inte direkt gjort något bara mest tagit det som det kommit. Läge för en kaka skulle jag verkligen vilja påstå. Det har fan varit ont om dem, det var länge sedan sist.
[49:135]
Varför har jag ont i mina revben ?
Vad har jag gjort för att förtjäna detta ?
Jag har inte haft sex,
Det är en synd att hålla på med sånt.

No comments: