Saturday, July 19, 2008

Kvällen Då Jag Kände Alla...

Det var ju, väntat. Det fula är ju att det var det. Hälsa är något jag Inte tänkte göra, hade någon valt att göra det så vet jag inte hur jag reagerat. Är knappast intresserad av att prata eller träffa någon av er. Tror knappast ni hade varit särskilt intresserad utav att träffa mig heller. Uma och Andrée om ni läser detta så har jag bara en fråga åt er, hur länga tror ni det håller ? Ärligt talat.

Kan alla sluta känna alla ? Jag tror det är en av anledningarna till jag slutade umgås med flator och slutade gå på gayklubb. Orka vara buksvåger med halva Sverige. Helena, det var oväntat men inte obekvämt att träffa dig. Jag vet, jag är en underlig liten figur.

Öl är verkligen inte gott i de rätta sociala förhållanden. Jag har verkligen fått en (mindre)samk för sprit. Visst jag drack sju öl ikväll men de var inte särskilt gott, alkohol är verkligen inte något jag "tuktar" efter längre. Tyvärr sitter mina sociala kompetens kvar.

No comments: