Monday, July 14, 2008

Är Du Vaken Lars...?

Nu är jag vaken igen, efter att sovit från fyra till någon gång efter nio så har jag gått upp en liten stund för att äta lite och efter det så skall jag försöka hitta på något så jag blir lite trött, någon som har förslag på vad man kan göra ? Jag är öppen för förslag.
- We should join (the) darkside...

Det var en riktigt sjuk dag på jobbet idag, det smällde till ordentligt vid tio-tiden och var smått kaos. Vi måste fan styra upp mätplatsen bättre för folk fattar ju inte vart de kan ställa sig och var de inte kan ställa sig. Det gör mitt jobb jävligt mycket svårare när folk ställer sig lite halvdant innanför linjerna så man inte andra kunder kommer ut och när man står och mäter så är det svår att hela tiden hålla koll på var enda jävla bil och kund. Bästa vore att dra gula sneddade sträck över utfartsfilerna så borde folk fatta, de borde göra det men...

1 comment:

Sys said...

Men sag till chefen att ni skall ha gula streck eller nat? Ge det som forslag!