Monday, July 7, 2008

Vad Vill Jag, Vad Känner Jag, Vet Du Det...?

Jag skulle vilja träffa dig, dock hyser jag agg gentemot din kompis och detta samtidigt som min kompis gillar din kompis. Varför gillar jag honom inte ? Avis ? Svartsjuk ? Skulle jag vara det skulle jag ha svårt att leva med mig själv, har ingen "rätt" och verkligen ingen faktisk anledning att vara det. Det skulle bara vara så fel och jag skulle aldrig någonsin mer kunna se dig i ögonen ifall det var fallet. Jag är åtminstone ärlig och "delar med mig", problemet är att jag vet inte vad som stämmer, försöker bara hålla dig uppdaterad och försöker "öppna upp mig". Det är inte något jag har för vana att göra, vill bättra mig och lära mig prata känslor och dela med mig.

Påstår inte att du inte skulle göra något av detta menar bara mer på att jag försöker göra en "effort", det är inte riktigt min grej detta men det känns som om man måste börja någonstans och ah... jag vet inte. Fan ! Hata mig inte bara, är i alla fall ärlig.

No comments: