Friday, July 25, 2008

Ovanligt Väntat...

Vi skulle ses imorgon men ovanligt väntat blir det inte så, jag förstår och har väl haft förståelse för många gånger innan men kan ju inte ljuga och säga att det inte i längden tär ganska hårt på vår vänskap. Även en sund själ som inte är lika paraniod och funderar så mycket som jag hade ju börjat tvivla på hur mycket du ibland värdesätter vår relation. Samtidigt så klandrar jag dig inte, jag förstår och just nu vet jag inte ens själv vart jag står med allt detta så men tyvärr underlättar detta inte det hela, vi hade behövt träffas och det ganska snart trots allt för desto mer man skjuter upp detta desto mindre benägen blir man att försöka reda ut saker.

För jag tror att du vet lika mycket som jag att detta behövs, vi måste prata ut och försöka få rensat luften på något sätt om vi skall överhuvudtaget fortsätta umgås. Vad som kommer att ske, vad som kommer att sägas, det har jag ingen aning om men jag kan bara hoppas på att jag får sagt allt som behövs och att jag orkar och vågar bemöta min konfrontationsrädsla och allt annat som jag har problem med när det gäller att prata allvar med folk. Skall försöka ladda upp och förbereda mig, så att det kanske åtminstone blir lite genomtänkt och strukturerat annars är de risk att saker och ting faller mellan stolarna. Behöver bygga upp mitt "case".

No comments: