Tuesday, May 13, 2008

Vad Är Det Med Folk...?

Asså hur svårt är det att ge en korrekt beskrivning av vart saker och ting ligger ? Asså Alléskolan ligger i Floda och inget annat så det blir en jävla bit om man skall hoppa av på Lerums station. Folk har fan gått om mig i att vara crazy tidiga, jag brukar komma i god tid och nu har folk brett på en halvtimme utöver detta och får mig att hålla mig vaken i timmar extra för att kolla upp vafan de menar och hur jävla idiotiskt de tänkt. Hur i helvete skall jag veta att folk inte är rätt funtade när man inte får svar tillbaka på ett nytt och bättre reseförslag ? Nä men jag skall vara telepatisk och fatta, ååååh ! Det som var så jävla lätt blev så förbannat svårt.

Alla jävla dessa extra fönster jag måste ha uppe för att kolla vart allt ligger driver mig till vansinne. Hur kan man säga till någon att ta buss eller tåg till Ytterby station för att sedan hitta skolan som de säger ligger på Ytterbyvägen när fakking jävla Ytterbyvägen ligger i Kungälv ? Jag blir så jävla förbannad att det finns fan inte ord för det. Du kan lita på mig hur jävla mycket du vill men för i helvete kan du bara inte säga vilken bussjävel du vill ta ? Är det så jävla svårt ? Jag hatar er mer för varje dag som går.

2 comments:

Sys said...

Oh, you sound mad... Kinda... Hoppas det löser sig!

Tomten0 said...

Kan bero på att jag är lite poo poo, det skulle du nog också vara i min sits.