Sunday, May 4, 2008

Det Är Fan Svårare Att Vara Stor...

Asså folk brukar säga "det är inte lätt att vara liten" jag skulle snarare påstå att det är inte lätt att vara stor, just nu är jag sönderstressad, förbannad, trött och skit hungrig och allt bara går emot mig, jag behöver jobba jätte länge imorgon och eftersom jag misstagit mig först och trott att vi skulle vara ute i Partille antar jag naturligtvis att jag kan ta mig smidigare och snabbare till mitt jobb men nä ! Jävla kukbajs, är såå förbannad. Jag skall döda er allihopa !

Jobbiga är också att jag måste fan bajsa snart och gör jag inte de innan jag äter så kommer det störa mig och gör jag det innan så kommer jag bli ännu tröttare och hungrigare dock lite gladare då man åtminstone lättat på trycket. Jag skall satsa på lite mat och tv-serie först, så får vi se hur det går med resten av mina problem efter det.

No comments: