Thursday, May 8, 2008

(För)fest...

Fan är lite (o)pepp inför lördag, åtminstone var jag de för typ en halvtimme sedan. Måste dra till systemet nu för jag hinner inte annars, sen så har ju Klara något imorgon och ahh det är massa som sker nu. Så skall man strax till London med bror och se Ministry och sen är det till USA med familj. Mellan allt detta så är det bara jobb som gäller, massor av jobb.

Det skulle ju först bli en (Grill)Fest och sen så blev det bara lite grillfest och sen så skulle jag jobba samma dag och dagen efter men så var det några som inte blivit informerade om framflyttning av fest och dylikt samt att jag är ledig på söndag trots allt eftersom jag tog en jobbarkompis pass i söndags så ah... skall jag orka mig till systemt eller inte ?
...fortsättning följer

No comments: