Thursday, May 29, 2008

Hemma, Snart Borta (Igen)...

Orkade typ inte skriva något igår om mitt och min brors besök i London. Finns mycket att säga och det mesta är knappast positiva saker. Är på planet till New York om lite drygt 12 timmar och kan ärligt talat säga att jag kunde inte bry mig mindre.

...Kanske blir lite mer begeistrad när jag väl kommer fram, just nu kunde jag inte bry mig mindre och är bara mest
trött (inte söming eller utmattad) på hela grejen att man måste fixa och ha sig inför resan. En jävla massa bök helt enkelt.

3 comments:

Sys said...

Fullkomligt avgudar dina bilder. De är stilrena, men ändå så rika på detaljer. Aldrig funderat på att ställa ut?

Tycker fortfarande inte att det är kul att du inte känner något engagemang inför USA; men hoppas på att det kommer!

Tomten0 said...

Ställa ut Vart ?

Nästan Allt är ritat på datorn, skall man skriva ut små bilder eller vad ? Trevligt att du tycker om de :)

Sys said...

Kan ju kolla olika ställen. Borde inte vara för svårt. Kan kolla med en polare om några ställen?