Monday, May 26, 2008

Saker Jag Hatar Med Sommaren...

Det finns så mycket saker som stör mig sommartid och här är en lista av det:
  • Fåglar - Särskilt fiskmåsar som väcker mig typ varje dag vid 5-tiden så jag blir tvungen att stänga fönstret och då blir det varmt.
  • Värmen - Det blir varmt på sommaren och jag tål inte värme, man blir svettig och äcklig.
  • Flugor - De är jobbiga som låter och sätter sig på en, även andra dylika ting som envisas med att suga på en.
  • Folk - De personer som hela tiden skall raka ner på vintern och hylla att sommaren trätt fram.
Det kan komma mera, skall dock dra till jobbet nu.

1 comment:

Sys said...

Kan hålla med om en del, men inte allt.

- Måsfiskar kan vara ganska trevliga, det finns öronproppar (öva inför Arvika vettja!)
- Tycker inte heller om för mycket värme, lite lagom är bra. Ungefär som det har varit de senaste dagarna. Ljumma vindar och lite moln.
- Flugorna kan vi utrota - och ta med de flesta andra flygande KRYP!
- Tycker bättre om vintern, man kan alltid ta på en extra tröja, alternativt lägga sig i sängen. Men vad göra när man vara naken på sommaren?