Saturday, May 24, 2008

Bajs I Helvete...

Arvikas datumändrig fukkar upp mina planer som fan, först hade jag tänkt att åka på måndagen och fick för mig att det var den 1:e så det är de datum jag sagt till alla att jag skall åka men nu inser jag att det är på tisdagen, vilket i sig inte är så farligt men eftersom det strular lite med jobbet att jag åker då så sa jag att jag kanske kunde åka 3:e eftersom 1:e skulle vara måndagen och då skulle naturligvis 3:e vara en onsdag och festivalen skulle då vara tors-lör, 4-6 juli men det stämmer ju fan inte. Jag kan verkligen inte åka upp den 3:e då festivalen drar igång och åka upp bara en dag innan är nog så jobbigt men det verkar som om det blir fallet. Alternativt att man drar upp efter jobbet den 2:e och att man får folk att hålla en plats åt en men då är man ju tyvärr inte med och väljer vart vi skall bo.

Nu skall jag cykla iväg till jobbet och förhoppningsvis komma hem till 5-tiden, så får vi se vilka och hur mycket folk som redan dykt upp samt vilka som kommer senare och hur många de blir vet jag inte heller. Känns som om det antagligen inte blir så stor uppslutning.

No comments: