Thursday, June 21, 2007

Ytterligare En Dag I Fiskarnas Tecken...

Min tredje arbetsdag är över och det var en kort än och gött var det. Jag började 5.30 och slutade 12.00 typ, nice som faen! Var iofs skit trött när jag kom hem för då hade man inte käkat något mellan 4.30 och 13.00 förutom en halv banan typ, så när jag tryckte i mig det blev jag fan ännu segare men jag orkade mig iväg och hämtade farsans cykel och sen lyckades jag få orken att cykla ner och simma en halvtimme också. Det hade blivit ett längre "dopp" om det inte vore för ett gäng flickor12 som lät och höll på, allmänt störde min frid. Inte nog med detta så skulle de lite senare bada toppless och mitt intress för småttingar är ju måttligt stort, orkade inte direkt bry mig och simmade på som jag gjort men sen så började de snacka om att bada näck och där gick min gräns. Det kunde bara slutat illa ifall jag stannat kvar ifall de beslutat sig för att bada näck kändes det som, så jag gick upp och då började det att ""viskas"" om att jag hade en piercing i bröstvårtan och ena av tjejerna fick upprepa det för en annan flertalet ggr och jag hörde klart och tydligt trots att jag säkerligen var 15-20 m bort. Var såå nära på att ropa tillbaka att, "Hon sa att jag hade en piercing i bröstvårtan." men jag gjorde tyvärr inte det.

Blev tutt igen...

No comments: