Wednesday, June 20, 2007

Så Tutt...

Det är inte ens sent och jag är verkligen pooped, klockan är tjugo:tjugonio och det är fortfarande ljust ute. Jag kommer fan gå och lägga mig inom kort, det stör mig att det är ljust ute men men sånt är livet... har åtminstone ett jobb nu. Frågan är bara vad som kommer att hända efter dessa tre veckor och Arvika, har jag ett jobb ? Har jag kommit in på mina kurser ? Det lär väl visa sig men hade varit skönt att ha något klart så man visste. Är inte säker men får jag ett jobb så kanske jag tar det och skiter i att plugga i höst, dock skulle det kanske vara bra att göra något annat men samtidigt vill jag flytta hemifrån och då är det tryggare att ha ett jobb, svårt... Får vänta och se helt enkelt, hatar att vänta i ovisshet. Jaja, bara blicka kort framåt, två veckor kvar av jobberi och sen Arvika. Måste komma ihåg att styra upp saker och ting inför Arvika så man inte bara står där och så har allt bara skitit sig.

No comments: