Monday, June 25, 2007

2 Månader Kvar...

Fakk-aruu, är riktigt sliten. Ytterligare en dag på jobbet, en lite små udda för de var veligt och mycket fram och tillbaka ute på Hisingen och sen på dagen var det ganska lite att göra. Jaja det kan inte vara perfekt alla gånger. Har lite trängingsvärk kvar från i lördags då jag spelade beachvolleyboll och sen så sitter man i ganska mycket drag i bilen för att man måste ha på en ac som inte fungerar så man får ha på fläkten på max istället och när inte det räcker får man dra ner en ruta och då blir det bara värre.

Bara två månader kvar tills man var ytterligare ett år äldre, gammal...

1 comment:

Tomten0 said...

Jag lät posta denna kommentar bara för att visa hur jävla fula folk är. Jag menar det är riktigt sällan jag skriver något på eng och gör jag det så brukar det vara någon mening, det är kanske ett par inlägg av alla 453 som jag skrivit hittils som är på ett annat språk än svenska. Orka spamma liksom men men jag la upp den bara för att visa hur fula folk kan vara.