Friday, June 29, 2007

Riding On The Trandecending Waves Of Future...

Kretiviteten är borta, dikterna är som bort blåsta, bilderna har jag sedan länge förträngt. Jag vill bara skapa, skapa något som man kan vara nöjd och stolt över allt blir bara skit. Klockan är inte ens nio och det känns redan "sent".


































Sitter i min ensamhet och lyssnar på Regina Spektor - Back Of A Truck,
Jag vill titta på film,
Jag vill mysa,
Jag vill hångla,
Jag vill ha sex,
Jag vill suga,
Jag vill slicka,
Jag vill bli älskad,
Jag vill älska.
Jag behöver bara lite närhet.

Jag har lite tråkigt,
Kom och inspierara mig,
Kom och lek med mig,
Kom och lek på mig,
Kom och låt mig leka med dig.

Bara lite ensam,
Bara lite trött,
Bara lite sällskapssjuk,
Bara lite av allt.
Ut i stad,
Ut i natur,
Ut och simma,
Ut och gå,
Jag behöver röra på mig,
Jag behöver motion,
Jag vill fly från mitt datoriserade fängelse,
Jag vill fly till mitt inre,
Jag vill fly tillsammans med dig.
Vart är du ?
Varför är du inte här ?

En prommenad genom en dyster skog ?
En dopp i nattens månsken ?

Dränkt i en fluffig filt,
Tittandes på en värmande film,
Du, jag och alla andra som vill vara med.

Ett önsketänande,
En längtande blick,
En försummad tanke,
Ett glatt återseende ?
Ett återkommande leende,
Rinnande tårar,
Ett hånande skratt,
Tillsammans ligger vi alltid ensamma.
Mat kanske...?

Buskis i världsklass, ändå räcker det inte långt.

No comments: