Sunday, June 10, 2007

Timmar...

Timmarna går ganska snabbt, just nu i alla fall. Klockan är nollnio:nollfyra och jag har bara två och en halv timme kvar till då har jag varit uppe i 24 timmar och sen gäller det att hålla sig vaken ca 10 timmar till. Det kommer bli en lång jävla dag och jag är fan inte säker på att jag kommer klara mig men det får väl tiden utvisa. Under tiden lyssnar jag på Kopfer Kat, rhythmic noise and hardcore industrial beats.

Mina grannar måste fan undra vafan jag håller på med, klockan är lite efter nio och gått humör, lite sleten kanske går jag ut och tvättar av fönstret till ljudande toner av DevilDrivers låt, Devil-s Son. Märker kort efter att insidan är minst lika skitig och som ringaren i Nottredame med kutrygg står jag mitt i fönstret och tvättar av insidan till Sash! - Adelante.

Vart är allt folk ? Jag har tråkigt och vill vara lite social över nätet. Jag är så jävla övertrött.

No comments: