Thursday, June 14, 2007

Listan Numero Nitton...

Har planerat lite vad jag borde försöka göra framöver och kanske ha lite som mål tills slutet av augusti / september, jag skall hålla igång simmandet och försöka komma ut och simma en bra stund kanske 3-5 dagar i veckan och resterande dagarna skall jag försöka komma ut och gå eller helst springa milen, fast milenprojektet får komma lite senare framåt när man fått igång kroppen lite mer. Om man nu är ute och simmar ett par gånger i veckan så kan man hålla på ganska länge innan det blir kallt.

Planer För Morgondagen:

* Ringa mäklare angående visning -
Teleskopgatan 10, Göteborg
* Ringa Alfa-Kassan - De bitchar sig och vill ha 4000 kr av mig
*
Bada - Skulle varit nice
* Ut och gå - Behöver motion

────────────────────────────────────────────────────

Det Som Skall Göras

* Investera mina pengar - Fick inte så jätte mycket pengar från försäkringskassan men behöver fortfarnade investera de pengar jag har

* Gå igenom all min musik på datorn
* Generbestämma all musik
* Skriva av alla låttexter från CRDskivorna

* Titta på alla mina köpta filmer
* Titta igenom hela Kvinnofängelset
* Titta igenom den anime serien jag lånat av en kompis - Ge tillbaka den kanske vore snällt också

* Söka mer jobb
* Realisera projekt [Mil-badandet]
* Ut och motionera mer
* Få in struktur och rutin i vardagen
* Skära ner på min tuggummikonsumtion - Inte bra för maggen, 4:e juli

* Prata med mina föräldrar
* Skaffa mig en lägenhet
* Bli självförsörjande

* Pröva på nya saker
* Ändra min syn på mig själv
* Tänka på vad jag säger - Tona ner det lite, behöver inte vara så målande
* Loosen up
* Inte ta allt så personligt och hårt - Håll huvudet ovan vattenytan

Det Som Är Gjort

Få igång badsäsongen - Den är igång, behöver hålla igång den bara
Fixa toan - Den verkar vara fixad nu, tack vare min käre far
Gå till banken och fixa en ny dosa
Skära till spegeln och sätta upp den - Den var för stor för garderoben, behåller den dock.
Lista alla mina DVDfilmer - 179 är jag uppe i nu
Gå till kuratorn - Behöver jag verkligen gå dit mer...?
Lämna in intresseanmälan på Movieline - Lite små pinsamt
Köpa boxershorts - Köpte tysen! stycken...
Köpa student present till Andrée - Better bli nöjd...
Sätta upp mina planscher - Behöver glasa om två stycken och rama in de övriga
Uppdatera min intresseanmälan till Movieline - Bara att lämna in den då...
√ Ringa Erikshjälpen - Vill de ha mina pengar ? Tydligen...
√ Söka en massa jobb som arbets[förnedringen] har gett mig i läxa - sökt tre jobb, Lidel is a bitch...
√ Städa på toan nere - Den ser städad ut, nu måste jag bara få den fixad...
√ Skicka in sjukintyg och andra papper till Alfa-Kassan (Redogöra varför jag slutade som Skolinformatör åt RFSL) - 28/7
√ Gå till Läkaren för uppföljning - framtiden ser väl ljus ut (den gör väl det ?)
√ Gå på stängd visning (...surprise)
√ Köpa biljett till Arvika, I am going... (anta inte)
√ Prata med Alfa-Kassan
√ Prata med Arbetsförnedringen
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2)
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2.03)
√ Ringa Försäkringskassan igen angående utbetalning - "de papperna har inte vi fått in" (fittor)
√ Möblera om i mitt rum ?

No comments: