Thursday, June 7, 2007

Die Liste Numero 15...

/ Städa mitt rum - Har röjt ur hyllorna och slängt lite, bara själva "städbiten" kvar
* Investera mina pengar - Särskilt om jag får massa ersättning från försäkringskassan
* Fixa toan - Den vägrar sluta läcka
* Lämna in papper på urträde ur Svenska Kyrkan

* Gå igenom all min musik på datorn
* Generbestämma all musik
* Skriva av alla låttexter från CRDskivorna

* Titta på alla mina köpta filmer
* Titta igenom hela Kvinnofängelset

* Söka mer jobb
* Realisera projekt [Milen]
* Ut och motionera mer
* Få in struktur och rutin i vardagen
* Skära ner på min tuggummikonsumtion - Inte bra för maggen, 4:e juli

* Prata med mina föräldrar
* Skaffa mig en lägenhet
* Bli självförsörjande

* Pröva på nya saker
* Ändra min syn på mig själv
* Loosen up

Gå till banken och fixa en ny dosa
Skära till spegeln och sätta upp den - Den var för stor för garderoben, behåller den dock.
Lista alla mina DVDfilmer - 179 är jag uppe i nu
Gå till kuratorn - Behöver jag verkligen gå dit mer...?
Lämna in intresseanmälan på Movieline - Lite små pinsamt
Köpa boxershorts - Köpte tysen! stycken...
Köpa student present till Andrée - Better bli nöjd...
Sätta upp mina planscher - Behöver glasa om två stycken och rama in de övriga
Uppdatera min intresseanmälan till Movieline - Bara att lämna in den då...
√ Ringa Erikshjälpen - Vill de ha mina pengar ? Tydligen...
√ Söka en massa jobb som arbets[förnedringen] har gett mig i läxa - sökt tre jobb, Lidel is a bitch...
√ Städa på toan nere - Den ser städad ut, nu måste jag bara få den fixad...
√ Skicka in sjukintyg och andra papper till Alfa-Kassan (Redogöra varför jag slutade som Skolinformatör åt RFSL) - 28/7
√ Gå till Läkaren för uppföljning - framtiden ser väl ljus ut (den gör väl det ?)
√ Gå på stängd visning (...surprise)
√ Köpa biljett till Arvika, I am going... (anta inte)
√ Prata med Alfa-Kassan
√ Prata med Arbetsförnedringen
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2)
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2.03)
√ Ringa Försäkringskassan igen angående utbetalning - "de papperna har inte vi fått in" (fittor)
√ Möblera om i mitt rum ?

No comments: