Saturday, June 23, 2007

Sex, Drugs & Rock 'N' Roll...

- Tystnaden är oerhört förklarande.
- När sex är involverat spelar det övriga inte så stor roll.
- All about the destruction.
The music bounds us,
The music is what brought us together,
Through the music we’ll transform to a cutting lawn.

Inhaling exciting fumes,
Munching colourful and fleshy fungus,
Puffing some Jamaican red hair,
The things you hate,
The things you despise,
Might you even fear them ?

First you where angry,
That look in your eyes,
In that moment it was over, done, finished,
I guess I was wrong,
I thought I’ve got you figured out,
I just don’t know you as well as I think I do.

In a way we’re kind of alike,
We say one thing and do the opposite,
At least I’m aware,
At least I’m trying to better my self,
Do you ?
- It's easy to turn a blind eye, just for this one time...

Jag bryr mig egentligen inte så jätte mycket, bara intressant att höra en rimlig förklaring till det hela med tanke på din ganska fasta ståndpunkt som tycks kommit lite i gungning. Det är lungt, "Some rules are ment to be bent, others to be broken", som det så fint heter. Jag skall ju definitivt inte säga något med tanke på att jag är en fruktansvärt motsägelsefull människa, ända jag vill göra är få dig medveten vilket du säkert är på ett par plan men kanske ändå intalar dig själv något annat. Är du redo att förnya din syn ? Vad kommer hända nu ? Jag vill veta vart jag har dig lite, blir mycket tryggare så. Vi kanske kan hjälpa varandra ?

No comments: