Tuesday, June 19, 2007

Lars Och Hans Jobb...

Nu har man jobbat sin allra första dag på CeGe Fisk och det jag har fått göra i stort sätt är att lasta in massa fisk i en bil, åkt runt med bilen ute i Tosslanda bland alla jävla Volvo saker därute, volvoulaand. Så nu stinker man fisk eller man luktade lite förut, var och simmade lite i Aspen i ungefär en halvtimme så luktar väl inte lika illa nu. Måste fan vara aktiv så man får sova gott sen ikväll ifall man skall börja jobba fem.trettio imorgon. Får ta någon slags för och efter bild på mig ifall jag nu orkar hålla upp att dra en simning varje dag efter jobbet i tre veckor, jag menar orkar jag göra detta, håller jag en stadig kost och inte käkar så mycket onyttigt osv. så måste det fan försvinna lite på maggen trots allt. Eller så orkar man inte göra någon sån jävla bild för det är asfult, bara visa upp mina massiva pecks och min snygga bräda sen. Kan bara konstatera att min chef lyssnar på Hammerfall.

No comments: