Friday, June 22, 2007

Shit, Det Är Fredag Idag...

Klockan tickar på, det är redan fredag förmiddag och snart kommer helgen vara slut och man kommer inse att man inte fått gjort ett skit. Jag måste rycka tag i mig själv och få gjort lite, rensa lite papper, lyssna på lite ny musik, stryka saker ur min lista. Fast risken är ifall jag är så jävla igång att det går ut över mitt arbete och det har jag inte råd med för då kommer jag bara köra ihop allt igen och det vill jag inte. Kanske borde försöka ta det lugnt och se till jobbet i första hand och bara tänka på det som verkligen är viktigt för studen, jobbet och ett kommande Arvika. Det andra får väl helt enkelt vänta, frågan är bara ifall jag kommer låta mig själv hållas, kan jag de ?

Jag var ute och gick i regnrusket för att vakna till men nu är jag skittrött igen, asså vafan! Orka... Jag försöker ju verkligen hålla igång istället för att sova men jag lyckas inte, det är verkligen jätte jobbigt. Det är väl bara att fortsätta så kanske man kommer igång snart, kroppen är väl bara inte van. Undra hur mycket a4 text jag spyr ut varje månad, det måste bli en hel del ändå.

Jag behöver raka mig och köpa nya rakhyvlar.

No comments: