Saturday, June 30, 2007

Lars 'Em High...

Tittade på Hang 'Em High, en western med en av mina favvisar, Clintan. Det var ju inte den bästa rullen jag sett med honom, den var lite små seg mot slutet tyvärr. Den får en trea för Clintan är alltid Clintan och han är ju grym ! Han har ju gjort bättre western filmer än denna men men nu har man sett den åtmistone. Börjar fan bli lite små seg nu, klockan är nollnoll:femtiotre och jag har varit uppe sedan nollfem:tjugo. Det kanske är dags att tänka på att gå och lägga sig, funderar på att dra någon rulle innan eller åtminstone en del av en film. Är duktigt godis sugen, och chips hade inte suttit helt fel heller men jag har hållt mig borta från sötsaker ganska hyffsat under de senaste veckorna. Man måste tänka på sina tänder och allt annat som tar stryk.

No comments: