Sunday, June 10, 2007

Jag Är Underbar(trött) Idag...

Suttit och varit kreativ denna morgon, allt för man inte kan sova. Nu är klockan slagen nollfyra:trettio och jag borde nog försöka testa sängen igen, den känns inbjudande. Man vill ju gärna vara pömsig när man sover, punkt, punkt, punkt. Tror inte jag kommer få gjort allt de jag har satt upp på dagens lista med tanke på vad klocka när nu men men får väl se när jag vaknar hur allt känns.

Det verkar gå bra denna månaden, detta är fan redan det 38:e inlägget och det är bara 10:e juni och har fan lite mer än 20 dagar på mig. Det kan nog bli ett månadsrekord, ifall det skulle bli det skulle jag bli väldigt glad. - Jag söker min lycka på lite andra sätt...

Fitta också, nu kan jag verkligen inte sova. Gick ut och hämtade morgontidningen, asså jag kan säkert sova men nu kan jag lika väl köra på. Fakk, kommer vara så jävla trött snart. Frukost någon ? Nollfyra:fyrtiotvå är väl inte så farligt ändå, eller ?

Nu är klockan fan nollfem:trettiofem och jag vill bara sova men då kommer jag fan sova bort hela jävla dagen, dilemma...

Nollsex:tjugoett - Jag behöver vakna till lite, skall gå ett varv runt Vänskapen - Iförd tofflor I might add, nämde jag att jag är locco ?

Blink 182 - Dammit

It's alright / to tell me / what you think / about me
I won't try / to argue / or hold it / against you
I know that / you're leaving / you must have / your reasons
The season / is calling /your pictures / are falling down

The steps that / I retrace / the sad look / on your face
The timing / and structure / did you hear / he fucked her?
A day late / a buck short / I'm writing / the report
On losing / and failing / when I move / I'm flailing now

And it's happened once again I'll turn to a friend
Someone that understands
sees through the master plan

But everybody's gone
And I've been here for too long
To face this on my own
Well I guess this is growing up

Well I guess this is growing up

And maybe / I'll see you / at a movie / sneak preview
You'll show up / and walk by / on the arm / of that guy
And I'll smile / and you'll wave / we'll pretend / it's okay
The charade / it won't last / when he's gone / I won't come back

And it'll happen once again
You'll turn to a friend
Someone that understands
sees through the master plan

But everybody's gone
And you've been there for too long
To face this on your own
Well I guess this is growing up

Well, I guess this is growing up
Well, I guess this is growing up
Well, I guess this is growing up
Well, I guess this is growing up
Well, I guess this is growing up

Nollsex:trettiofem - Nu har jag gått igenom hela Blink 182's diskografi - Bra ifall man vill ha lite lite tuggumi-punk att koppla bort hjärnan med.

Så kan väl kryssa av lite saker nu antar jag.
/ Städa mitt rum - Har halva kvar, bara stora saker kvar att flytta på...
* Lämna in papper på urträde ur Svenska Kyrkan
* Generbestämma lite musik
* Titta på några av alla mina köpta filmer

Gå igenom lite musik på datorn - Kanske orkar gå igenom lite mer senare
Söka mer jobb - Sökte ett inatt typ
Ut och motionera lite - Kan försöka komma ut lite mer sen, om jag orkar

No comments: