Sunday, June 24, 2007

Trött, Seg & Mör...

Jag är duktigt seg idag, efter gårdagens volleybollmatcher så känner man sig ganska mörbultad och det blev ju inte bättre av att man satt och drack tills 4 imorse man blev ju knappast piggare av det. Även om jag dock inte var direkt bakfull så är man ju duktigt seg idag, skall bli skönt att få sova lite sen. Man skall ju jobba imorgon, skall väl bli gött antar jag. Även om det varit skönt att få varit ledig framtills Arvika så man kunde "planerat" och tagit allt i lugn och ro, även om man kan göra det nu så känns det mer pressat. Är väl bara ovan att jobba och har väl inte riktigt kommit in i det än, fortfarande lite läskigt även om det är slappt som fan och bara glassjobb så är man fortfarande rädd för att sumpa det. Det går säkert bra som allt annat, det löser sig.
Saker För Morgondagen

* "Posta" brevet till min kurator
* Ta med mig mynt till parkeringen
* Försöka skaffa mig ett tillfälligt parkeringskort

No comments: