Saturday, June 23, 2007

Njut Av Den Svenska Sommaren...

Det är nu man får passa på att njuta av den svenska sommaren, det är runt 20° och lite halvdisigt. Det är fan perfa, nu börjar det till och med spricka upp och solen sticker fram. Det kan inte bli så jätte mycket bättre, var och tog min dagliga simtur i Aspen på drygt en halvtimme. Det var lite kallare idag men det gäller bara att bita ihop och hoppa i ett par gånger sen så är man på gång.

Inte långt kvar till Arvika nu då, inte ens 1½ vecka !! Känns lite smått overkligt. Frågan är bara ifall man hinner skriva 100 inlägg denna månaden, jag menar detta är det 88:e och jag har en vecka på mig, 12 inlägg på en vecka borde inte vara så svårt med tanke på att jag snittar typ 2 inlägg per dag. Det visar väl sig i slutet av månaden vart man hamnar antar jag.

No comments: