Thursday, June 7, 2007

Lars Vs. Värmen...

Asså jag pallar inte den här jävla värmen, jag orkar seriöst inte vara igång fysiskt. Jag är så jävla seg och slö att det finns fan inte. Detta vädret kommer så lätt få mig att vända på dygnet ifall man skall orka sig igenom sommaren, det jag inte förstår är hur jag kommer överleva ifall jag flyttar in i någon lägenhet på typ 7:e våningen, jag kommer seriöst dö. Det jobbiga är ifall det kommer vara så här varmt hela jävla sommaren kommer jag typ inte få gjort något och det kommer bara få mig att gå ner mig ännu mer, jag hatar officiellt denna fittvärme.

Det är nästintill så att de som gillar den här värmen förtjänar att brinna i helvete. Jag vill ha en sommar med 20° så jag också kan vara ute och leka med de andra små tjurarna, asså jag mår seriöst SKITdåligt av detta, fuck vinterdepp detta är fan värre. Jag blir seriöst skit deppig av detta vädret. Det blir knappast bättre heller när jag fortfarnade inte har badat, det skulle få upp mitt humör aningen men jag har verkligen inte varit och badat än och det är 7:e juni det är skamligt. Det är så jävla varmt och kvavt, det blir inte bättre att jag sitter framför datorn hela jävla tiden heller då utbyggnaden jag sitter i får sol på sig från det att solen går upp tills 5-6 på kvällen, det blir 30 grader här inne en så här dag. Nere i mitt rum är det fan 17-18 och det vore liite mer behagligt. Där kan jag dock inte uppehålla mig för jag har inte städat klart än, har dock städat ur bokhyllorna och möblerat om lite smått men måste sätta in allt igen för att överhuvudtaget kunna flytta sofforna och städa där de står och det kan jag bara göra när jag har lite mer ork och det får jag ifall jag får lite bättre sömn och en tidigare start på morgonen och en dag när det är så här jävla varmt är det lite svårt. Får helt enkelt försöka imorgon. - Mr. Positive

Ministry - The Nature Of Love

love -

love is like an open hand
stings a little when it lands
hold me closer
hold me tighter
hold me so damn close that my heart's on fire
it's a fantasy
it's a nightmare
and the whole damn world is walking round in theirs
i said love -

love is like a razor blade
double edge and double pain
hold me closer
hold me tighter
when i rip your flesh and the pain is fresh
it's a fantasy
it's a nightmare
and the whole damn world doesn't seem to care
i said love -

love is like a butcher knife
double sharp for single lives
hold me closer
hold me tighter
as the lights go out and we start to shout
it's a fantasy
it's a nightmare
with a big black bruise and a handful of hair
i said love -

No comments: