Saturday, June 9, 2007

Gardener Lars...

Även om jag sitter flera timmar framför den här saken så får jag gjort lite ändå, så helt jävla hopplös är jag inte.

De bra saker jag gjort idag är:
  • Rensat ogräs i häcken - Vilket var en bitch, för solen stekte mig och svetten bara rann
  • Satt på kontroll-klister-grejs-i-mojs på saaben - Det var inte lika jobbigt men varmt var det fortfarande
  • Hängt upp tvätt och tagit in den - Det slutar aldrig bli varmt, det är en jävla plåga
  • Handdiskat skitig disk - Blev tvungen att tända i pannan, kunde dock ta en välbehövd dusch senare
  • Tagit närmare en timmes cykeltur - Var lite svalare nu men det är fan jobbigt att växlarna är sönder på cykeln så är det dålig luft i däcken
  • Handlad smör - Det var inte så komplicerat
  • Duschat - Det var bara gött, dock cpar regleringen för varmt och kallt vatten och det är svårt att komma ner mot 30° vilket är jävligt störande
  • Sitter och skriver / bloggar om hur duktig jag varit idag

No comments: