Monday, June 18, 2007

Det Är Måndag Idag...

No shit... jag har varit uppe i 2 timmar och inte gjort ett skit, jag har ätit frukost och det är väl typ det enda "vettiga" jag har fått gjort denna dag. Det är mulet ute och bara 13 grader (oväntat). Har en good run på mina inlägg här på bloggen denna månaden som jag konstaterat förr, nu är jag uppe i 71 stycken inlägg med detta och jag har 2 hela veckor kvar på juni månad så det lär ju bli en hel del till.

Kanske man har ett jobb imorgon, lite wicked... Packen ringde och hörde ifall jag inte kunde tänka mig att köra fisk i stan då de saknar chaufförer typ. Inget helt säkert och det skulle i så fall vara tills den 9:e juli, antar att det hade varit gött att få lite pengar och köra fisk kan väl inte vara så avancerat. Hade varit jävligt sjukt ifall man fick jobba lite, lite scary så antar jag.

No comments: